torsdag 17. mars 2011

Alle har det bra asså! Hehe

Vil bare meddele at Pepper har det bare fint og driver med å være litt pubertal for tiden virker det som!
Jeg derimot driver å flytter på meg, og det er kaos i hodet og huset for tiden! Så derfor får jeg ikke skrevet noen særlig...desverre! Jeg håper på ar det roer seg så snart huset er flyttet inn i en liten leielighet, og at jeg får overskudd til å oppdaterer dere mer!

Til neste uke skal vi også begynne med treningsgruppen en gjeng, og da blir det mye mer fokus på trening for min del. Så da tipper jeg at jeg har mye mer å meddele =0)

Pepper blir nok fornøyd med litt mer fokus på han også tenker jeg! =0) Men det hjelper nok også hvis han hadde vært stille om natten også! Han har nemlig begynt å pipe i tre, fire, fem tiden...kjempe artig!! Den første natten hadde han nok vondt i magen og løp rett ut på do...men nå har han nok skjønt at han får vekket oss og dermed får oppmerksomhet! Så fra nå av skal det overhøres!! Han har jo aldri holdt på sånn før, og jeg tror jo at han må ordentlig på do eller no, men i natt måtte han ikke det. Så han driver å lurer oss litt nå tror jeg! Hehe...Sååå innskjerping på tide!

Ja en liten oppdatering, vel kanskje dårlig! Men lover mer skriverier når livet er litt mer på en plass =0)

Pepper & Kristine

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar