onsdag 30. mars 2011

Superklar for morgen ettermiddagen!

I morgen er jeg SÅÅÅÅÅÅÅ klar for å begynne med treningsgruppen vår! Gleder meg masse masse =0)
Endelig skal vi komme i gang med denna treningen!
Og med de planene jeg har satt meg har vi nok å trene på! wiiiiiiii...

Mål for 2011 er nemlig:
-Starte klasse 1 lydighet på sen sommeren/høsten.
- Starte klasse 1 spor i oktober? Riktig med spor på Kvam i oktober Eva??? Rundt da iallefall...
- Og freestyle i november...eller var det september/ oktober....
Anyway så er målene satt, og jeg håper jeg greier å gjennomføre! Det hjelper mye med folk som sparker en i rumpen, og da er treningsgruppen grei å ha =0)

Litt skummelt med slik planer, men jeg må jo bare hoppe i det! Trenger jo ikke å vinne heller, bare vi begynner et sted! Jeg er iallefall klar for å ta dette hundelivet et steg videre. Og når Pepper er så flink som han er må jeg jo bevise at en terrier kan brukes til det aller meste, til og med spor!!

Pepper har også veldig godt av å være steder der det er masse hunder, og da kan jeg også trene mer på at han kan bli tryggere på andre hunder også! Så vinn vinn håper jeg!


Skal skrive og ta bilder fra treningen neste gang! Bare jeg for en gang skyld husker å ta bilder...

Pepper og Kristine

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar