mandag 11. april 2011

Torsdagstrening =0)


Torsdagens trening var rett og slett super =0) Vi var kjempe effektive og fikk trent masse!! SÅÅÅÅÅ GØØØY!!!

Vi trente på hilsing og tannvisning, altså klasse 1 øvelse. Det gikk bra til slutt for vår del! Pepper synes det var vanskelig, og skjønte ikke helt hva jeg ville...og jeg var ikke flink nok til å bekrefte at han gjorde rett! Så da er det ikke noe rart i at det blir vanskelig! Men etter noen gode tips på at jeg skulle bekrefte ordentlig med lek når han gjorde riktig, gikk det jo mye bedre =0) Det er jo oftest hvis ikke alltid det er eieren det står på !

Så ble vi kommandert rundt av Eva med og uten hund! Kommandering uten hund var nok en syn! Hehehe...=0D Denne øvelsen var første for oss, og jeg kjente at dette må vi trene mer på! Øvelse gjør mester håper jeg .

Innimellom trente vi for oss selv på forskjellige ting! Til slutt trente vi fellesdekk, og det gikk nesten helt perfekt! Pepper ble litt ukonsentrert siste gang, men lå pent og stille.

En super kveld med hyggelige fine folk og hunder! Min lille pause i hverdagen =0)

I helgen har vi vært på tur og kost oss masse! Skal få lagt inn bilder av turen i løpet av uka!

Pepper og Kristine

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar