lørdag 12. februar 2011

Lille unge søker oppmerksomhet!

Må le av Pepper av og til altså! Oppmerksomhet er det beste som finnes...og helst HELE tiden! Litt slitsomt av og til, men måten han prøver å få kontakt er ganske morsom! Han ligger ofte å vifter med halen og stirrer på meg i sofaen. Når jeg da overser han, beveger på seg en gang, så flere ganger i håp om at jeg ser på han. Når ikke bevegelse fungerer, må han til med sterkere virkemidler ;0D Da prater han med dyp stemme en stund, ganske høflig til begynne med. Det blir ofte lysere og lysere til mer jeg overser han! Enten så sprekker jeg og begynner å ler, da er jo oppgaven hans fullført! Og hvis jeg greier å holde meg, gir han til slutt opp etter lang tid. Jeg må vel innrømme at jeg ofte begynner å le og han får viljen sin gitt! Artig er han iallefall :0D






Ellers har jeg litt blogging å gjøre, så jeg håper jeg får skrevet litt mer i løpet av uken! 

Håper alle har en finfin helg=0)

Pepper & Kristine

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar