søndag 30. januar 2011

Helgesus og dus!

Denne helgen har vi bare kosa vårs! Gått turer, leka og slappet av i solen! En liten treningsøkt ble det, og vi gikk litt fot igjen! Han husker det a=0)
I dag er han er ordentlig koseboffe, og skal helst sitte på armen hele tiden! Får nyte det mens jeg kan! For det er ikke hverdagskost...han har som regel ikke tid til kos! Ellers blir det nok en tur med naboen om ikke så lenge! 
Håper alle har en finfin helg! =0)
Jeg har endelig fikset meg kamera, så her kommer noen få bilder fra helgen!

"Fule- blikket", klar for å finne på noe;0D 

Tur i snøen er ikke å forakte! Snø er gøy!


PEN!

Skjer der borte a?

Når solen kommer inn vinduet, og om det bare er en liten flekk finner Pepper den alltid! Her skal jeg ligge=0)

Sol er deilig!

Pepper & Kristine

2 kommentarer:

  1. Koselige bilder :-)

    Ser ut som Pepper har det som fisken i vannet :-)

    SvarSlett
  2. =0)
    Ja han er jo enebarn så! Hehe..

    Koselig med kommentar også=0)
    Håper overskuddet og bloggvirust kommer å tar meg snart, så jeg får skrevet mer!

    SvarSlett