onsdag 24. august 2011

Gleder oss til helgen!!

Til helgen kommer Nina Haaland til Gnisten Hundeskole og skal ha freestyle-kurs!! JIPPIJEEEEI =0)


Da skal Peppers og jeg lære masse masse og ha det gøy!! Håper vi får noen gode tips og triks vi kan dele med dere!

Vi trente med Eva på søndagen, og nå er vi i gang med noe nytt. Treningen innebærer en bøtte.... Jeg har lært Pepper å gå rundt bøtta og nå skal jeg gå lengere og lengere vekk mens han gjør det. Andre trikset han fant ut av selv var å ha forbeina oppe på bøtta og gå rundt med bakbeina! Er en sirkushund så er en sirkushund =0)
Ellers holder vi forsatt på med at han skal rygge opp på beina mine og stå med bakbeina på knærne mine. Vi må være to da, og på søndagen kom vi et skritt videre. Målet er at jeg skal kunne gå samtidig som han har bakbeina på knærne mine. Og sluttmålet er forsatt at han skal gå på frambeina alene også. Det tar bare litt tid! Kanskje vi får noen gode tips i helgen på dette!


Vi gleder oss og dere skal få høre!!

Ha en finfin dag!  Pepper og Kristine

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar