fredag 19. august 2011

Treningslysten er tilbake =0)

Ja, endelig er treningslysten tilbake for fullt! Den kom ordentlig tilbake på treningen i går, og gjett om vi har mye å trene på!!!

I går fant jeg ut at dette med kontakt og trene med masse forstyrrelser er det vi trenger aller mest! Det har gått litt i glemmeboken i sommer desverre. Men jeg fikk erfare hvor mye jeg må legge vekt på det i går. Pepper er høyt og lavt, og veldig ufokusert! Så nå skal jeg rett og slett bruke treningen til bare det fremover en stund.

Jeg må også begynne litt på begynnelsen når det gjelder foten. Jeg har greid å tråkke Pepper på beinet og nå viker han unna....Æsj! Vi var så innmari godt i gang på dette, og han gikk så mye bedre enn før. Men men, sånn er det bare!



I går gikk vi et spor med pinner. Det er lenge siden jeg har lagt pinner i sporet men Pepper gjorde en god jobb og plukket begge to =0) Fant masse kantareller også i går! Mine første, og de smakte fortreffelig!

Mac'n er forsatt død, og jeg har ikke fått kjøpt ny, så bloggingen blir forsatt litt så som så....Men jeg skal prøve å snike inn noen innlegg av og til uansett!

Lysten til å trene er iallefall på plass og det liker jeg godt! Godt å kunne ha denne hobbyen i en travel hverdag =0)

Ha en super helg folkens! Pepper og Kristine

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar