torsdag 23. desember 2010

GOD JUL ØNSKES TIL ALLE!!

Da var det jul igjen da! Juleferie ble det ikke men har heldigvis ikke så mange planer utenom jobb, så da blir det trenings på oss!
Pepper har forresten blitt god på slalom mellom beina nå=0) Så da er det enda mer i repotoaret!
Ellers har jeg bare funnet på tulleting når jeg har trent denne uken, som at han skal hoppe opp på ryggen, og hoppe over og gå under beina mine når jeg sitter. Bare tull men hvorfor ikke!? Hehe...
Kjenner jeg er ordentlig klar en å ut på tur, og håper inderlig at tempen tillater det disse juledagene! Skal også trene litt sammen med Eva, noe jeg gleder meg til! Er alltid koselig å trene sammen med noen!!

Håper alle får en superfin jul, og at dere kommer til å kose dere masse masse!!!

Julehilsen fra Pepper og Kristine =0)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar