torsdag 16. desember 2010

Travle dager og lite oppdateringer her....meen Pepper har det finfint=0)
Han er med besteforeldre på jobb, og har selskap av Onkel Spiky der! Så er han med bestefar på tur på ettermiddagen! Litt trening får jeg til innimellom slaga...og slalom mellom beina er nesten helt i boks!

Og i går ble jeg fryktelig glad!!!! Han tok kommando vekk fra meg for første gang =0) =0) =0) Vi har egentlig ikke trent noe særlig på det heller...så jeg ble veldig overrasket!! Dyktige Pepper´`n min sin!!!! Jeg sa kommando dekk når jeg hadde gått bort noen meter...og jammen meg la han seg uten å ta noen steg mot meg!!Lykkerus!Hihi....

I helgen skal jeg ha nesten helt fri, og er klar for å bruke masse tid på Pepper! Gleder meg!
Driver å maler hybelen jeg og Harald skal bo i mens vi river og bygger nytt hus nå se, så da går hele ettermiddagen til det! Men jeg slipper heldigvis å ha veldig dårlig samvittighet når jeg vet Pepper har det fint! Og han har veldig godt av å bli håndtert av andre, og på jobben til besteforeldrene hans kommer det folk innom hele tiden...så egentlig er det vel bare positivt at matmor er travel akkurat nå!

Skal prøve å legge ut mer i løpet av helgen! Fikk tatt video av Pepper her om dagen når han ser på håndball! Ballen er veldig gøy;0D

Ha en finfin torsdagsettermiddagen=0)

Kristine & Pepper

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar