onsdag 5. januar 2011

Cesar Millan til Norge

Det er jo mye diskusjon rundt Cesar og hans metoder, og at han kommer til Norge.
For min del har jeg vært litt fasinert av han og hva han får til, dog det var før jeg fikk Pepper og før jeg fikk lære om hundetrening.
Nina Haaland har skrevt om dette i sin blogg, og i stedet for å utdype mine tanker kan dere heller lese denne:
http://hundetreningifokus.blogspot.com/2011/01/cesar-millan-til-norge-hva-gjr-det-for.html

Jeg er nemlig veldig enig, og synes hun skriver dette så fint! Personlig er jeg veldig glad for at jeg har lært om positive treningsmetoder, og synes metoden funker perfekt =0) Positive treningsmetoder gjør iallefall Pepper og meg til en glad eier og en glad hund, som synes trening er suupergøy !!
Noen som tenker andre tanker om dette?


Pepper og Kristine

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar