torsdag 13. januar 2011

Litt skryt av mitt lille vidunder!

I går var vi ute på en liten gåtur, og den ble veldig kort så jeg tenkte at jeg fikk trene litt lydighet også.
Vi gikk litt fot, og det må vi trene myyyyyye mer på da han har "glemt" det litt tror jeg. Jeg ville se hvor lang jeg kunne utfordre han, og tenkte vel egentlig at det kom til å bli for vanskelig...men den gang ei!!
Jeg ba han bli i sitt, gikk ca 7 meter videre og gav han kommandoen dekk. OG HAN GJORDE DET!!!! JUUUHUUU =0) Ble litt overrasket, og VELDIG glad!!!! Hihihi...
Så da prøvde jeg igjen jeg da....samme avstand, dekk, sitt opp!  Og Pepper gjorde det igjen!! =0)
Så da må jeg jo skryte litt av hvor flink han er da vøttø!!! Ikke sant, han er råååå flink!? =0D


En super fornøyd Pepper-eier ønsker dere en finfin dag =0)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar