tirsdag 27. september 2011

Eva skriver om hundetrening og hundesyn!

Eva har skrevet et blogginnlegg etter helgens stygge scener fra "God kveld Norge" der dansedusten Tor Fløysvik er skikkelig stygg med hunden sin!
Eva skriver så fint om dette og hundetrening her:
http://lillivo.wordpress.com/

Jeg er ikke helt typen til å hardnakket påstå at jeg eier sanheten til vanlig, men når det gjelder hvilke treningsmetoder som er best eier jeg sannheten! Ingenting metoder i hele verden er bedre enn positive treningsmetoder!!!! Så sant ikke det positive bikker helt over og blir helt fanatisk!
Jeg var så heldig at jeg med en gang fikk kommet meg på kurs hvor det ble brukt positive treningsmetoder, og desverre er det ikke alle som får muligheten til å lære dette med en gang. Jo det er lov å si nei til hunden sin,og det å sette grenser er veldig viktig slik at hunden vet hva som er forventet! Ja nå begynte jammen meg jeg også...men jeg skulle bare si at: Les bloggen til Eva! =0)

HA EN SUPER DAG!!

Pepper og Kristine

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar