torsdag 22. september 2011

Freestyle- konkurranse som ikke gikk helt etter planen!

Ja vi startet jammen meg i klasse 1 på søndag =0) Skal dforteller hvordan det gikk, men først først!

EVA OG LILLY VANT JAMMEN MEG HELE KLASSEN!!! GRATULERER SÅÅÅÅÅ MASSE =0)

Fine herlige Lilly!! Verdens søteste!
Her kan dere lese mer om Eva og Lilly og se videoen!

Så var det oss to da....Vi har trent masse på kontakt den siste tiden, og det merkes godt! Han var kjempe fokusert på meg før konkurransen, noe jeg er storfornøyd med! Vi hadde ikke fått beskjed om at det var en som hadde trukket seg, så plutselig ble det vår tur. Litt stressa ble jeg altså....Hun som startet rett før oss stod forsatt like ved inngangen, og den bokseren og Pepper var ikke veldig glad i hverandre så de bråket litt når vi skulle gå til "start". Like ved inngangen til ringen stod høytalerene, og de hadde plastiskposer rundt seg fordi det regnet! Jada det regnet jo også! Pepper ble skikkelig redd fordi det spraket i høytalerene pga plastiken. Når han blir ordentlig redd skal han opp på fanget, noen han ville nå..... phuuuu....Verden var ikke helt på vår siden synes jeg!
Pepper datt skikkelig ut, men vi fikk iallefall gjennomført det meste av programmet! Men det ble helt feil med prgrammet og musikken, så vi ga oss litt før vi skulle! Men det er ikke bare galt om det ikke er godt for noe. Jeg har vært redd for at Pepper skal stikke ut av ringen, og han var på vei et par ganger. Men jammen meg snudde han og kom tilbake!!! Flinke Peppern min! Han er ikke bare håpløs da =0) Jeg har blitt tryggere på at han, og det er veldig godt å ta med seg videre!!
Desverre var det ikke helt vår dag, og vi fikk en 5/6 plass! Men vi er ikke veldig langt fra opprykk til klasse 2 sånn poengmessig. Jeg tror vi hadde fått opprykk hvis det hadde vært dagen vår!
Altså dagen var både god og dårlig! Jeg har iallefall fått erfart at jeg kan stole på Pepper mer enn jeg trodde =0)

Nå er vi i gang med nye øvelser, og ellers er det forsatt fokus på kontakt, kontakt, kontakt!


I dag er det trening igjen med folket! Alltid stas =0)

Ha en super torsdag! Pepper og Kristine

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar