onsdag 4. mai 2011

I går ble barndomshjemmet til Pepper borte!

Som sikkert mange av dere vet skal vi bygge nytt hus, og i går ble det gamle huset rivd.
Pepper protesterte ganske høylytt et par ganger, men jeg tror det var mest for å si ifra til gravmaskinen at den bråkte fælt og at den var skummel ;0D
Pepper fikk iallefall en ordentlig dose trening på bråk og store skummle ting! Det gikk bedre enn jeg hadde forventet, og når det ble på det aller skummleste var fanget mitt stedet å være! Der var det trygt og godt!

Ellers har Pepper endelig slått seg til ro i vår midlertidige leielighet. Han har det ganske travel med å grave etter jordrotter på jordet og være med bestefar på tur! Han har faktisk tatt sin første rotte for et par uker siden!
Jeg trodde faktisk ikke han kom til å ta rotter, fordi han har fått aldelses panikk når rotta har stikki frem i hullet! Da har han stått med laaange bein og boffet til hullet! Hehe...

Men sånn ca til neste sommer får Pepper stoooor tumleplass i det nye huset! Jeg tror ikke han kommer til å savne barndomshjemmet en tøddel! =0) Da skal vi leve i suuuus og duuus! I mellomtiden får jeg ha dårlig samvittighet for lite trening, og prøve å trene mellom all jobbingen! ( Vi skal bygge huset selv, så tid blir det nok ikke nok av).
Dagens innlegg av Pepper og Kristine =0D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar