mandag 30. mai 2011

Tiden flyr så alt for fort!!

Akk ja, nå gikk det dårlig med bloggen igjen! SORRY! Vips så er uken borte igjen!

Velvel, da kan jeg jo oppdatere dere litt på hva vi har gjort siste tiden da! Hvis jeg husker det...
Jeg husker iallefall så langt tilbake som til torsdagen, for da hadde vi trening!
Guri og Alfa var på plass som vanlig!
Det var bare oss fire i et par timer før de andre kom litt senere! Og dermed lå det ann til en særdelses effektiv treningsøkt! Og jeg skal si vi var effektive gitt =0) Vi trene masse kontakt med hundene og var forstyrrelse for hverandre. Nå i en periode har vi også trent ved siden av en aktiv fotballbane, så forstyrrelser er det nok av. Og Pepper har innmari godt av å trene kontakt med masse forstyrrelser.

Så ble jeg introdusert for Rallylydighet av Guri! Hun og Alfa hadde konkurert forrige helg. Og det hadde gått STRÅLENDE!! =0) Opprykk til klasse to første konkurransen de har gått er jo supert!

GRATULERER GURI OG ALFA=0)
Pepper og jeg fikk en smakebit siden Guri hadde med noen av skiltene som blir brukt i rally! Gikk ikke så bra første gangen vi prøvede, men gikk sånn tålig greit andre gangen. Gøy å prøve iallefall =0) Tror faktisk at jeg heller vil prøve mer av det enn å satse på vanlig lydighet. Vi får nå se hva som skjer=0)

Helgen har innehold masse sus og dus for vår del, da mannen i huset har vært borte! Hehe...så da benyttet jeg sjansen til å suse litt rundt. Fredag måtte Pepper campe litt hos onkel, da mamman skulle ut å kose seg. Lekte masse med Spiky, og ble nokså sliten i løpet av kvelden fikk jeg fortalt.

Onkel Sølve fortalte at Pepper plutselig hadde blitt borte en stund, og da hadde han funnet Pepper bak gardinen! Hehe...der hadde han sitti og kikket i luften en god stund. Så plutselig hadde han blitt borte igjen, og da hadde Sølve funnet han i buret under dyna til Spiky! Døra til hans eget bur var nemlig ikke åpen. Så da tok Sølve buret til Pepper ut i stua, og Pepper var overlykkelig mens han tasset bestemt inn i senga si! Hehe...Det er altså ikke bare mennesker som er slitene på en fredag =0D

På lørdagen suset vi og kosa oss fortsatt hos Onkel Sølve, helt til vi tok oss en tur til Bø. På vegen fikk jeg min første fartsbot! Dog liten og ufarlig! Ingen prikk =0)
Så campet vi en natt hos min venninne frem til søndagen! Mye å lukte på og sjekke ut! Sønnen i huset var litt skummel på lørdagen! Noe jeg synes var litt rart fordi unger er som regel supergøy! Men jeg lurer på om det kunne være skummelt fordi ungen var så rolig! Pepper er vant til et mye høyere aktivitesnivå nemlig! For på søndagen var det full fart, og da var han ikke så skummel! Hehe...eller Pepper synes vel egentlig ikke han var skummel, men han ble veldig forsiktig og litt underdannig egentlig! Men ingen skummle takter fra Pepper sin side altså!

På søndags ettermiddagen var det godt å komme hjem for å vaske leilighet.....Pepper synes sofaen var aldeles toppers, og holdt seg til den resten av ettermiddagen og kvelden!

Det var en super helg rett og slett! =0) I dag skal vi på tur opp på Piggen som ligger i Porsgrunn, og tror dette passer ypperlig på en mandag! Ut på tur aldri sur =0)

Ha en kjempe dag =0)

Pepper og Kristine

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar