fredag 20. mai 2011

Å nei, enda mer gøy!

I går var vi på trening igjen, og da fikk vi innføring i en gøy ting til! Rundering! Huff tenkte jeg...for jeg trenger jo ikke vite om flere ting jeg har lyst til å lære nå! Hehe...jeg vil jo alt på en gang! ;0D

Rundering i korte trekk: Hund ut i skogen, finne menneske i skogen, menneske funnet = holde en ting i munnen tilbake til fører, fører sender hund ut igjen for å finne menneske igjen! GØY!

Vi prøve pittelitt med Pepper i går, og han synes det var kjempe gøy og gjorde riktig =0) Så da har vi enda flere ting vi kan trene på! Phuuu...blir mye detta gitt! Men jeg tror vi skal vente en stund før vi begynner med dette også! Men jeg ser at lydighetsplanene mine begynner å bli vasket bort...det er så mye annet som er mer gøy =0) Jaja, vi får se om jeg får gjennomført noe som helst. Men vi har det innmari gøy på veien iallefall, og det er vel det viktigste!

Ellers på trening i går trente vi litt berøring på Pepper. Han har nemlig ikke tid til å bli tatt på når vi trener, og ikke synes han det er noe stas heller! men nå hjelper det seg =0)
Så ble det litt triks og gøy, og litt "kryp". Jo, budføring trente vi litt på, og Pepper er kjempe flink! Så jeg tror jeg kan si at dette kan han!

I helgen skal Pepper gå noen spor, så han får spor han mestrer igjen!


Prinsen min =0)
Skal prøve å blogge litt i helgen, men love noe kan jeg vel ikke! Vi får se hva helgen bringer, perm fra huset har jeg iallefall fått =0)

Ha en super fredag!!

Pepper og Kristine

2 kommentarer:

  1. stress å legge inn kommentar hos deg da:P
    Er alltid gøy å få noe nytt å trene på, men blir veldig fort sånn at man ikke får gjennomført det første man begynner på:P
    MEN Pepper er jo kjempe flink da:D:D Pepper klarer alt:D weee:D

    SvarSlett
  2. Er det stress asså? Det beklager jeg ;0D
    Ja føler jeg ikke får gjennomført en dritt....men kanskje følelsen forsvinner når vi begynner med litt konkurranse!?
    Ja Pepper er veldig flink =0) Hvis ikke hadde vi sliti masse tror jeg! Hehehe...
    Tha Super Snoosers rocks!!! =0)

    SvarSlett