søndag 7. november 2010

Feil vei!

Nå denne uken har vi fått en solid oppgave!! Pepper kan jo gå på to, meeeeeen nå skal han lære å gå på frambeina!!!! Og det er jammen meg en oppgave jeg får brynt meg på!Hehehe....

Fikk litt starthjelp til hvordan jeg skulle begynne av Eva. Først måtte jeg få han til å stå på bakbeina på en plate, for så å sette platen høyere og høyere. Jeg bruker klikker for å belønne han mange ganger når han har bakbeina på platen.... lengere enn det har jeg ikke kommet...men platen står ganske loddrett nå!
Men jeg har ikke helt bestemt meg hvordan jeg skal gjøre det fremover ennå...tror jeg blir en "prøvefeile" metode til jeg finner ut hva som er best!

Jeg kom hjem etter kurset på torsdag og fortalte min kjære hvilket oppdrag jeg hadde fått, og at jeg trengte en plate! På fredag kom han jammen meg hjem fra jobb med denne oppfinnelsen! Hehe...flinke snekkeren min =0) Vi har faktisk kommet oss opp til en av de siste hakkene på plata!


Denne kan kjøpes når Pepper kan gå "feil vei"! =0)

Nei nå innså jeg at vi må trene en lite økt til skal vi klare dette til torsdag!! Føler nemlig et lite forventningspress, kan ikke skjønne ;0D

2 kommentarer:

  1. He he, så ufattelig bra!

    Du imponerer stadig vekk!

    SvarSlett
  2. Ja jeg prøver så godt jeg kan!Hehehe...men jeg har ikke helt trua på at vi greier det til torsdag! Men kanskje neste torsdag igjen =0)

    SvarSlett