søndag 7. november 2010

Ja hva har vi trent på til nå?

Vi har trent og vi har trent =0)

Pepper har lært endel triks til nå, noe jeg synes er veldig gøy å trene på!
Han kan seff de vanlige øvelsene sitt, dekk, stå og bli.

Så har han lært å rulle rundt, stå på to, "danse" altså snurre rundt, "sitte bamse" som er å sitte på rompa med forbeina i lufta, "High five" og hoppe opp i armene.
De siste ukene har vi trent på rygge og være flau! Jeg spør om han er flau, og da legger han labben over hodet! Han har koblet inn rygging inn i å være flau noen ganger...men jeg fant ut at det er jo mer morsomt å ha det inn i trikset, så har ikke rettet på det. Men nå må jeg jobbe mer med å få ryggingen helt fin.

Litt agility- øvelser har vi trent litt på. Han kan slalom, kunne iallefall! Pepper elsker å løpe over mønen! Og vi har hoppet litt hinder. Vi kan er ikke akkurat klare for konkurranse, men vi har iallefall så vidt begynt og Pepper synes det er gøy!

Ellers har vi trent på endel lydighetsøvelser som "fot", "på plass", bli i stå og dekk, litt fellesdekk...og da husker jeg ikke mer!Hehe...kommer vel på det etterhvert!

Vi har også vært på på sporkurs. Noe jeg tror Pepper synes var veldig gøy =0) Eva trodde han kom til å ta sporet siste av de andre rasene...men der måtte hun jammen meg svelge en kamel gitt! Hihihi...han tok det kjempe fort, og hadde et stort sporsug. Vi har gått noen spor alene etter det, men jeg kan med fordel gjør det litt oftere!

Dette var det jeg kom på i farten på en søndagskveld! Hvis noen kommer på noe jeg har glemt er det fint om dere fyller inn asså =0)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar