tirsdag 30. november 2010

En Jack i et nøtteskall!

Min kjære lille Jack var på jakt i toalettmappen min som stod på badet i går han......Jeg hadde gått å lagt meg med døren oppe, og huset ekke så veldig stort så jeg hører godt hva som skjer nede. Han hadde bitt på en flaske tidligere på kvelden, men min kvinnelige intuisjon fortalte meg at det var noe der nede som ikke var helt som det skulle! Og det stemmer....han hadde vært flere turer på badet og hentet bomull, tannbørstebeholder, hårbånd og barberhøvelen............Iiiiiik tenkte mor, og sjekket munn og barberblader mange ganger!!
HELDIGVIS var begge inntakte!! Så når alt gikk fint kunne vi le litt! Hehehe...han må ha vært flere ganger å hentet en og en ting om gangen...sikkert strålende fornøyd med fangsten =0D
TYPISK JACK!! Har de ikke noe å finne på seg finner de seg noe å finne på!Hehe....Det er jo det som gjør rasen så morsomt, men åååå så skummelt noen ganger!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar