mandag 22. november 2010

Fullrulle

I helgen har det vært hektisk for både mennesker og hund! Fredag kom mine to tantebarn på 8 og 5 år, og ble til lørdag. Ingen av oss er vant til så mye lyd og aktivitet....Altså ungene er snille og ålreite de asså...men vi har en ganske rolig hverdag til vanlig. Pepper synes det er gøy med unger og det er mye å følge med på hele tiden. Så når klokken ble halv 11 på kvelden gikk han rett og slett opp i buret sitt av seg selv....Da var det natta! Hehe...døra til ungene var oppe så vi var sikre på at han skulle gå inn til de, men han gikk rett i buret sitt. Lørdagen var det også mye å følge med på for Pepper, med barn, onkelhund Spiky og besøk. Han fikk også lov til å være lenge oppe.... Søndagen ble det mye soving på både Pepper og Spiky med litt leking av og til! Noe som passet meg perfekt denne dagen...litt sliten selv gitt!

Det blir en påfølgende travel uke. Og det begynner med Anders Hallgren i kveld som skal holde foredrag i Porsgrunn! Det gleder jeg meg masse til =0) Så om ikke jeg får trent så mye denne uken her, så skal jeg iallefall få noe gode tips til hundehold!
Han virker som en dyktig fyr som har holdt på med dette i maaaange år. Han kan dere lese om på hans egen sider her: Hundepsykolog Anders Hallgren

Da trekker jeg pusten og begynner på uken...mens jeg venter på roligere uker fremover!
Ha en fiiiiin uke =0)

Pepper & Kristine

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar