torsdag 25. november 2010

Foredraget til Hallgren var veldig ålreit må jeg si!! Anbefales=0) Han var morsom, og forklarte situasjoner som jeg så godt for meg! Hehehe...noen pluss meg kjente seg godt igjen i noe av hverdagssituasjonene han fortalte om! Min andre halvdel kjente seg godt igjen når han fortalte om dette med innkalling, og at "far" har lett for å bli sint!Og at hunden erter "far" når han blir sint!
Tror kanskje storerbror også fikk noen tips og triks i løpet av fordraget =0) GØY!!

Eller har første del av uka gått i ett som forventet. Men noen små treningsøkter har vi fått til innimellom slagene=0) Det er ufattelig gøy å trene Pepper nå...han er suuuper fokusert og liker ikke når vi er ferdige!! Det er jo ikke noe kult !Hehe...Og skal heller ikke legge under en stol at det er veldig motiverende når vi får litt skryt også da! Så takk for det;0D

Vi er forsatt ikke helt oppe å går "feil vei", men han synes iallefall det er ålreit å klatrer på veggen nå. Jeg har klikket hver gang han har vist hentydning til å ta opp bakbeina når han står på gulvet. Og når han har stått oppover veggen og beveget forbeina. Dette trikset tar mye lengere tid enn de andre han har lært men det skulle bare mangle egentlig! Synes han er flink jeg=0) Er jo ikke lett å skjønne hva jeg vil med dette! hehe...Men med tiden tror jeg på at vi skal greier dette asså!

Ellers fant jeg ut at jeg skal lærer han et triks til som jeg velger å kalle " YO" =0) Altså opp og fram med framlabben når jeg sier "YO!" Begynte såvidt på det i går, med teip under labben. Ta det litt og litt...må jo holde det han kan fra før vedlike også!

Ikveld er det kurs igjen, og da er planen at Pepper skal bli filmstjerne=0) Eva skal legge det ut på treningsbloggen hennes, så jeg skal legge ut link til snutten!! Det er iallefall planen, så får vi se om alt går etter planen denne gangen!hehe...

Ha en finfin kveld=0) Det skal vi nemlig!

Pepper & Kristine

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar