onsdag 10. november 2010

Pause!

Som tidligere sagt begynte jeg på nytt igjen med treningen av "feil vei", noe jeg tror var et smart trekk! Meeen nå står jeg litt fast på hvordan jeg skal gjøre det videre for at det skal bli gøy! Akkurat nå har begge to mistet litt motivasjonen og piffen på akkurat dette trikset. Så jeg tror jeg konkluderer med at vi tar en liten pause fra "feil vei" treningen. Så kan vi heller ta det opp igjen etter en stund.

Jeg tror også jeg merker på Pepper at vi har trent utrolig masse de siste ukene, for han er mer rastløs og greier ikke å roe seg like mye som før. Han begynner jo også å bli større og trenger mer aktivitet, men jeg tror jeg skal prøve å trene litt mindre enn jeg har gjort nå for å se om det kan ha litt sammenheng. Vi trener aldri lange økter, men jeg har trent mange små økter nesten hver dag. Kan være jeg tar feil, men jeg tror jeg skal se det ann litt.

Han har også begynt å teste litt grenser igjen merker jeg! Jeg skal nok greie å stå i mot presset, men noen ganger er det ufattelig vanskelig å holde seg alvorlig og være streng nok! Han er jo en sjarmerende liten fyr som er ganske morsom til tider =0) Så jeg noen ganger er det vanskelig å holde maska! Men jeg vet jo at jeg får det igjen hvis jeg lar han strekke grensene for mye! Er vel kanskje noen som kjenner seg igjen? Håper jeg!Hehehe...

Kurs til torsdag igjen =0) Uten nytt triks på lager da men....Tipper vi får nye oppgaver =0)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar